Pepp och det gick ibland

- Pepp, och det gick ibland...

Update match 2, Gothiacup
Dagen började med att jag försvov mig,
min klocka ringde inte!
Men jag hann ändå, that´s Anna!
Vi spelade på hemmaplan,
haha världens värsta hall!
Rosendalshallen...
Men aja, det va roligt iallfall :)
Jag tycker själv att jag spelade bättre än igår,
men alla skott sumpade jag idag igen.
Ush, jag hatar det,
rakt upp i krysset och så tar målvakten den!
Vi mötte Lindås och matchen slutade oavgjort.
Om några timmar har vi match igen, mot Helsingborg.
Har inte hört så mycket om dem,
mer än att de förlorade mot Lindås.
Alla får tänka på oss, då vinner vi!
Puss/A

Kommentarer

Vi älskar kommentarer:

-Vi tar endast emot seriösa kommentarer

-Var ärlig och våga säga vad du tycker

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?
E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller liknande:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0