idag åker jag!

godmorgon! ♥

idag åker jag! är framme kanske två & då blir det bloggning mera ikväll,
 så fortsätt kolla mina uppdateringar ibland! Jag ska försöka kolla alla
 bloggar som jag följer & kommentera som vanligt ;)

nu ska jag ta & packa & jag kommer att glömma något , det vet jag redan nu!
 Jag lyckas aldrig med sånt ! En gossip girl bok för också följa med i väskan ,
& det är faktikst den första boken ! Är jag typ den enda som bara följt serien
utan att läsa böckerna? Fick den första , så nu, nu ska jag börja läsa den - äntligen!


puss , /m

formatet på inlägget denna gången blev helt konstigt, hur ser det ut?!
Kommentarer

Vi älskar kommentarer:

-Vi tar endast emot seriösa kommentarer

-Var ärlig och våga säga vad du tycker

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?
E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller liknande:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0