Anna här

-Känns tråkigt att blogga när man inte har något att skriva...
Jag har ännu inte lyckats fixa någon usb till mina bilder,
får fixa det imorgon när jag kommer hem!
Förut idag var vi iväg och hyrde film.
Det blev allt flyter, the eye och Jiddra inte med Zohan.
Hitills har vi kollat på alla utom the eye,
den blir det nog senare ikväll!

Men innan jag ska leka "kurragömma", med dom små barnen
(som förövrigt är bäst i hela världen) kör jag en snabb Anna hissar/dissar.
Jag får inte in de bilder jag vill ha i inlägget,
så jag strunar i det, & tar det senare!

puss, A

Kommentarer
Skriven av: N&L

allt bra med dej? :)

Publicerat: 2010-01-01 20:33:41
Blogg eller liknande: http://siblingss.blogg.se/
Skriven av: Emmelist

kul! vad gör du i sthlm då?

Publicerat: 2010-01-01 21:25:06
Blogg eller liknande: http://emmelist.blogg.se/

Vi älskar kommentarer:

-Vi tar endast emot seriösa kommentarer

-Var ärlig och våga säga vad du tycker

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?
E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller liknande:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0