12.





medans jag sitter & bloggar ser jag Harry Potter & den flammande bägaren på tv! den är på svenska & ja, det låter väldigt töntigt! den gick på tv igår men robert pattinson är med så jag tittar ändå ;)

Idag var jag uppe riktigt tidigt & vet ni vad jag gjorde?! Möblerade om mitt rum!
Jag är lite beroende av det faktikst & det var min 8;e gång jag gjorde det nu sedan vi flyttade in här!
haha, bilder kommer !

Senare idag ska jag hem till min syssling, har inte setts på hela julen så det blir julklappsbyte & filmhyrning!
Jag ska också slinga mitt hår blondare ! Åhåhåh - det har jag längtat efter! Jag är trött på mitt mörkblonda hår!
Bilder på det med senare!

vad är allas planer för dagen?

puss /m
Kommentarer

Vi älskar kommentarer:

-Vi tar endast emot seriösa kommentarer

-Var ärlig och våga säga vad du tycker

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?
E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller liknande:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0