-Jag som var pepp till 1000

-Jag som var pepp till tusen...

Update match 1, Gothiacup:
Matchen gick verkligen dåligt!
Alla lägen jag fick sumpade jag,
känns inte bra kan jag säga.
Folk har nog redan förstått att vi förlorade...
Menmen, vi har fortfarande chans att komma till A-slutspel!
Imorgon har vi två matcher och då ska vi kämpa!



Efter matchen åkte jag med min mamma och lillebror hem,
där jag vilade och var allmänt trött.
Blogg.se har krånglat hela dagen,
det var därför jag inte bloggade förut.
Väldigt tur att jag kom in nu iallfall!
Jag åkte med mamma till Allum,
och i bilen sa hon att vi kunde köpa väskan!
Gissa vem som blev glad? :)
Egentligen skulle vi bara köpa väskan och mat,
men som alltid blev det lite mer än så!
Haha, jag köpte faktiskt inte väskan...
Jag hade beslutsångest och kunde inte bestämma mig.
Det fanns den jag hade kollat på i jättemånga färger,
och sen hittade jag en mycket större lite dyrare i skinn.
Jag har faktiskt ingen aning om vilken jag ska ta,
kom gärna med förslag!

Bilder på det andra jag köpte:
-
Pimp till mobilen på Guldfynd, den blev lite skeft pimpad, but that´s Anna

-
Två långa baslinnen från Bikbok, ett pastellila och ett svart

-
Två jättesöta armband från Guldfynd

-
Två urgulliga halsband, också från Guldfynd

 

- Kan faktiskt inte hjälpa att jag har denna låten på hjärnan
 
(Isak har bästa musiksmaken,
han tipsade mej om denna grymma låten) (a)


Puss/A

Kommentarer
Skriven av: Emmelist

ja tjyvlyssnat.se e grymt skoj sida :D



vad gör du ikväll då? :)

Publicerat: 2010-01-03 20:31:03
Blogg eller liknande: http://emmelist.blogg.se/
Skriven av: ana

Snygga saker du köpte! :D

Publicerat: 2010-01-03 20:36:07
Skriven av: ana

Mobilpimp är power! :)

Publicerat: 2010-01-03 20:36:38
Skriven av: Annastranne♥

svar till ana: tack (;

Publicerat: 2010-01-03 21:58:21
Blogg eller liknande: http://oneandone.blogg.se/
Skriven av: sebbe

Pimp My Phone ! with Anna Stranne (h)

Publicerat: 2010-01-03 22:16:15
Skriven av: Annastranne♥

sv till sebbe: självklart, kan pimpa din när som ;)

Publicerat: 2010-01-03 22:44:17
Blogg eller liknande: http://oneandone.blogg.se/
Skriven av: isakbooi:)

Tack Anna, skönt att någon tycker det!:)

Publicerat: 2010-01-03 23:05:20
Skriven av: Annastranne♥

Svar till biffen: Haha, om jag gör! ;)

Publicerat: 2010-01-03 23:36:11
Blogg eller liknande: http://oneandone.blogg.se/
Skriven av: Linda

åh ska också pimpa min mobil tror jag, riktigt snyggt!

Publicerat: 2010-01-04 11:38:19
Blogg eller liknande: http://dailyluxury.blogg.se/

Vi älskar kommentarer:

-Vi tar endast emot seriösa kommentarer

-Var ärlig och våga säga vad du tycker

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?
E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller liknande:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0