Trött, 17.15

Hej alla, A här :)

Idag blev det en superstressig dag!
Jag vaknade halv 10 och kursen började klockan 10...
Mamma fick gå upp och köra mig,  (stackars)
och min frukost bestod av en ostmacka i bilen.
Kursen och provet höll på ca 3 ½ timma,
och innan provet var jag sjukt nervös!
Men jag klarade det iallafall, och det gjorde Stina och Vendela också (a)
Jag vet dock inte hur många rätt jag fick, men över 21 iallafall!

Nu har jag väldigt tråkigt, har precis stått och skurat mitt akvarium.
Jag försöker hitta någon som vill gå på bio/filmkväll, vet ngn nån bra film? ;)

puss,
Anna
Kommentarer
Skriven av: dagge<3

inglorius bastards, this is it, beck.. xdd

Publicerat: 2009-10-24 19:57:34
Skriven av: hannes :)

UPP är ju bäst :D <3

Publicerat: 2009-10-24 21:08:51

Vi älskar kommentarer:

-Vi tar endast emot seriösa kommentarer

-Var ärlig och våga säga vad du tycker

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?
E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller liknande:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0