Om Anna

dsg

Haha, nu tänkte jag skriva ett litet inlägg om mig själv!
Jag heter dåsom alla redan vet Anna, men helst SS.
Jag bor i Göteborg.
Det jag brinner mest för i livet är mina vänner ♥
Jag älskar också innebandyn och hästarna.
Något av det bästa jag vet är att shoppa,
jag älskar kläder o allt som hör till :)
Espressohouse, är ngt jag avgudar,
och jag älskar att sjunga!'
Det jag är bäst på... Är att prata.
Pratar hela tiden, och snabbt :)
Min mobil är något jag inte klarar mig utan,
och om jag tappar rösten. Då försvinner jag!

Sådär, nu var det lite kort om mig...
Vet inte om någon förstod,
men lite mer vet ni nog nu iaf ;)

Puss
Anna




Kommentarer
Skriven av: sebbe : D

HAHA, tappa inte rösten C: tummen upp c;

Publicerat: 2009-10-23 20:09:36
Skriven av: A

Nejdå sebbe, det kan jag lova!

Och akta så att du inte tappar gitarren i golvet :)

tummen upp (Y)

Publicerat: 2009-10-23 21:19:23
Blogg eller liknande: http://oneandone.blogg.se/
Skriven av: hannes

jag håller med sebbe :) tappa inte rösten! :D

Publicerat: 2009-10-25 11:26:52
Skriven av: A

Haha, nejdå! Den ska nog hålla i sej ;)

Publicerat: 2009-11-11 21:20:18
Blogg eller liknande: http://oneandone.blogg.se/

Vi älskar kommentarer:

-Vi tar endast emot seriösa kommentarer

-Var ärlig och våga säga vad du tycker

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?
E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller liknande:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0