MOA



hihi :D

haha okej, lite om mig här då;

Heter Moa, detvetni, & boor i en lägenhet i GBG
Jag lever för hästar, ridning, mina vänner & shopping !
Hade inte kunnat leva utan hästar , mina vänner är liksom
mitt allt och utan kläder oh accesoarer så ja, då hade jag
inte klarat mig! Jag älskar och skratta och det gör jag
 ganska ofta .... ;) haha. Samma som Ss så aaavgudar
jag espressohouse, de har liksom allt man behöver,
jag säger bara chailatte ♥
friidrott är också ett av mina stora intressen & mest så är
det längdhopp, höjdhopp & sprint (häck) som gäller.
jag älskar då att tävla, är en riktig tävlingsmänniska
& är inte lika bra på att förlora !

sådär, ett kortkort inlägg men nu kanske ni känner mig
bättre xd eller kanske inte för jag är inte så bra på att
skriva sånt hära ;) haha

puss
/ m




Kommentarer
Skriven av: hannes ((:

vi ha typ samma favvogrenar ^^

Publicerat: 2009-10-27 22:06:10
Skriven av: Moa

svar; oh :D men längd är bäst (a)

Publicerat: 2009-10-28 08:34:09
Blogg eller liknande: http://oneandone.blogg.se/

Vi älskar kommentarer:

-Vi tar endast emot seriösa kommentarer

-Var ärlig och våga säga vad du tycker

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?
E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller liknande:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0