Ännu en lång dag 22.45

Hej bloggen.
Idag har jag haft en sjukt lång men underbar dag!
Medans jag väntade på att klockan skulle bli tre hade jag superchill (a)
Nej men typ suttit framför teven med datorn i knät,
vad mer begärs av en när man har lov?
Klockan tre tog vagnen från östra och mötte upp Ana och Sara.
Sen satt jag ute och frös (med en filt), medans tjejerna körde på med sin gymkhana!

När jag kom hem igen blev det äta, plugg och datan.
Sen kom mamma och hämtade upp mig,
det var reakväll på allum! :)
(det älskar vi)
Jag fick med mig,
Lång stickad tröja från JC 399:-
Sjal från JC 100:-
&
Björn Borg trosor från Pondus 199:-

puss, anna

Kommentarer

Vi älskar kommentarer:

-Vi tar endast emot seriösa kommentarer

-Var ärlig och våga säga vad du tycker

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?
E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller liknande:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0