Vill helst av allt bara sova

Förlåt för dålig uppdatering,
som jag råkade säga skulle bli hur bra som helst denna veckan?
Det känns som om det är så mycket som händer,
men det är det egentligen inte ...
Men jag lovar att jag ska bättra mej!

Snart ska jag ner och äta fruksost,
det får nog bli något lätt eftersom att vi fortfarande inte har något kök!
Ser fram emot idrotten idag,
jag måste på något sätt bli av med min överskottsenergi ;)
Skol-dm är ju  på fredag... DEN 13! Jag lyckas alltid få massamassaa otur,
men det ska de bli ändring på!

HANNES OM DU SER DETTA, JAG ÄR INTE SUR PÅ DEJ!

Kärlek från Anna
Kommentarer

Vi älskar kommentarer:

-Vi tar endast emot seriösa kommentarer

-Var ärlig och våga säga vad du tycker

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?
E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller liknande:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0