Sista för idag (:

Sista inlägget för ikväll får det bli nu,
känner att jag har bloggat mycket idag !
Duuktigt, eller hur? (a)

Nu sitter jag med min kära pappa framför teven,
vi kollar på patrik 1.5 så jävla himla skön film !
Och btw så är mitt hår jättejättemjuk o allt nu efter hårinpackningen :)

Imorgon börjar jag halv tio så jag hinner förmodligen blogga innan jag åker,
kommer nog inte bli så bra uppdatering under dagen/eftermiddan,
jag ska träna.

På tisdag ska jag vara med moa, ♥
Jag ska visa henne mina förslag på lite ny design till bloggen,
och så har jag två nya headers som hon ska få "bedöma" (a)
Folk får gärna kommentera vad ni tycker att vi ska skriva om,
och vad som är roligt att läsa om!

- dröm sött
/Anna

Kommentarer
Skriven av: sebbe

vad duktig du är! :D (y)

Publicerat: 2009-11-15 21:23:24
Skriven av: din älskling:)

eran blogg äger(H)

Publicerat: 2009-11-15 21:24:25
Skriven av: A

Jag är duktigast :D

Publicerat: 2009-11-15 21:27:02
Blogg eller liknande: http://oneandone.blogg.se/
Skriven av: A

den är bäst! (kanske) :)

Publicerat: 2009-11-15 21:27:38
Blogg eller liknande: http://oneandone.blogg.se/
Skriven av: 1lle

den e grym ju :) (a) (y)

Publicerat: 2009-11-16 08:11:09
Skriven av: A

Haha, det gillas (a) <3

Publicerat: 2009-11-16 08:40:03
Blogg eller liknande: http://oneandone.blogg.se/

Vi älskar kommentarer:

-Vi tar endast emot seriösa kommentarer

-Var ärlig och våga säga vad du tycker

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?
E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller liknande:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0