PUSS

nananananana,
hej :)
Jag är duktig och allmänt glad !
Nu ska det vara bloggen som gäller hela kvällen,
erkänn underbart? (A)

Träningen var rolig, vi tränade skott och mycket match blev det också ! :)
Bad news är bara att mina knän har något allvarligt problem?
Det gör sjukt ont när jag springer,
och efter träningar/matchen kan jag knappt gå...
Måste verkligen gå och kolla upp det,
men jag är jätterädd att de ska säga att jag inte får träna mer...
Och det skulle vara slutet ):
DISS DISS DISS, eller?
Jag har också bestämt mig för att skanna in gamla kort till datorn,
då kan jag lova att folk kommer få sej ett gott skratt !
(för livet (?))



Vad tycker folk om denna låten? Själv tycker jag att den är sjukt fin ! :)
(Free fallin´ -John Mayer)

Kommer fler funny inlägg, promise!
puss/A

Kommentarer
Skriven av: 1lle

du kan ju it sluta?

ja får it träna mä min höft på 2 månader igentligen...

Publicerat: 2009-11-17 20:23:00
Skriven av: A

Vad har hänt? :o

Publicerat: 2009-11-17 20:56:55
Blogg eller liknande: http://oneandone.blogg.se/

Vi älskar kommentarer:

-Vi tar endast emot seriösa kommentarer

-Var ärlig och våga säga vad du tycker

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?
E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller liknande:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0