Min otursdag?

Ha, min otursdag idag?
När jag har åkt halva vägen till skolan kommer jag på att jag glömt busskortet,
får åka hem och hämta det igen. När jag skyndar hem börjar det ösregna !
Innebany-dm gick inte jättebra... Men Alla var jätteduktiga !
Mina knän ville inte, de har verkligen cpdamp... Och så har jag bara ett knäskydd,
måste köpa ett till !
Vi kom fyra totalt, och det är ganska bra ... Eller?
Men alla var typ två meter länga och jätteduktiga.
När vi ska åka hem spöregnar det ute,
och man måste gå för att komma till bussen.
Det spöregnade hela vägen hem,
och jag var tvungen att åka tillbaka till skola o ta min cykel.

Nu har jag supertråkigt, och ska försöka tvinga med mej någon in till stan ! :)
Puss hej/A

Kommentarer
Skriven av: sebbe

Du är bäst!

Publicerat: 2009-11-18 17:27:21
Skriven av: A

Jotack. det vet jag :D

Publicerat: 2009-11-18 18:38:02
Blogg eller liknande: http://oneandone.blogg.se/
Skriven av: Hannes

nej VI är bäst :D <3

Publicerat: 2009-11-18 20:23:54
Skriven av: A

Okejdå :) <3

Publicerat: 2009-11-18 20:51:54
Blogg eller liknande: http://oneandone.blogg.se/

Vi älskar kommentarer:

-Vi tar endast emot seriösa kommentarer

-Var ärlig och våga säga vad du tycker

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?
E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller liknande:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0