kortkort

bara en kortkort update innan stan :)

riktigt bra skoldag idag, även fast lillvicky inte mådde bra o gick hem, krya på dig ! o jag säger verkligen stackars, hoppas att hon mår bättre snart - annars har jag ju ingen o dansa bugg med. vi vann även volleybollen o badmintonen. herregud - måste säga att vi typ äger ut 6C i detta - de har en vunnen gren o gissa hur många vi har ? ;)

det har börjat bli riktigt mörkt ute nu & jag ska in till stan o träffa jen o kolla lite o sen blir det espresso house -  vi gillart - kanske får med mig något hem ?

pusssss /m

Kommentarer
Skriven av: sebbe

yeey :D hitta en hatt till mig ..;D haha

Publicerat: 2009-11-16 16:55:37
Skriven av: 1lle

vi suger (: <3

Publicerat: 2009-11-16 18:12:44

Vi älskar kommentarer:

-Vi tar endast emot seriösa kommentarer

-Var ärlig och våga säga vad du tycker

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?
E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller liknande:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0