godmorniiing

gooodmorron bloggen :)

jag har nyss vaknat , sovit riiktigt gott & nu äter jag frukost innnan det blir skolan halv tio !
volleyboll idag o en sak är säker. vi kommer vinna ! hihi .

igår blev det en stund med sebbe & hannes , jag försökte hitta en hatt åt sebbe men det finns inga hattar någonstanns för små barn som sebbe, o han kan absolut inte använda sin gamla hatt för den är bucklig & ful !
så, någon som vet var det finns hattar, kommentera! efteråt så åkte jag till mammas jobb på fest typ, inget roligt men ja var hemma klockan åtta ialla fall.

idag blir det stan för att kolla h&m - jimmy choos kollektion - tror jag . kanske lite efter nu, två dagar sedan den släpptes men aja, ska bli kuuul & titta & kanske hitta något :)

tisdag blir det som sagt att vara med bästaste , då ska på vi ha myss & kolla nya bloggdesigner mm . så vänta er ändring på bloggen snart, skojskoj!

pussss / m

Kommentarer
Skriven av: sebbe

hahaha, för små barn som mig :O men alla andra hattar är typ för stora ..<.<

Publicerat: 2009-11-16 15:57:39

Vi älskar kommentarer:

-Vi tar endast emot seriösa kommentarer

-Var ärlig och våga säga vad du tycker

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?
E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller liknande:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0