diffrent

nu funkar det äntligen!

någon mer som känt att blogg.se krånglat under helgen? för mig har det inte alls varit bra & inläggen har inte laddats upp mm !

kom precis hem från friidrottsträningen & ska duscha nu , sen så drar jag nog till sebbe & hannes kanske ?
blev inget med bästa igår, o jag är leddddsen för det :/ men ja, det får göras en annan helg absolut !
kusinerna stannade här igår kväll & sov över o ja, inget planerat , men ja det blev väl också bra.
vi kollade twillight , haha & hade mys .

familjegrej på mammas jobb ikväll? ;s o jag vill verkligen inte följa med, får se hur det går med det men om jag stannar hemma så ska jag bomba med inlägg - det kan ni lita på - för jag har massa ideer ! hihi

nu ska jag fixa mig, lite ben & jerry med :)

pusss p alla ♥ / m

Kommentarer

Vi älskar kommentarer:

-Vi tar endast emot seriösa kommentarer

-Var ärlig och våga säga vad du tycker

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?
E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller liknande:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0