-ni är falska

-ni är falska.

jag hatar att allt ska förändras.
att alla man litat till 1000 på,
som alltid funnits där bara försvinner.
jag har alltid trott att mina vänner varit sånna,
sånna underbara vänner som alltid funnits för en.
men jag hade fel, väldigt fel...
detta funkar inte.
det ända folk kan är att snacka skit om andra,
gud asså det är bara så fel !
vännerna finns ju överallt,
i skolan, stallet o i laget.
och det svider att veta hur alla egentligen är...
och att jag har varit en sån idiot och inte fattat det innan !
det hemskaste är ändå att alla låtsas,
ni låtsas som ingenting och fattar inte att man vet...
att man redan vet om all skit ni har sagt.
och hur kul tror ni det är att få veta det?
ni själva är kanske inte så perfekta om ni tror?
jag känner det verkligen själv, att vänskapen trappas ner.
allt som började på hundra är nere på noll.
jag kämpar verkligen för att vara den jag är,
men när allt bara försvinner...
vem fan är man då?

right here, right now.
everything is difficult.

Kommentarer
Skriven av: Moa

men du, hur är det? <3

kan alltid ringa , finns :* o älskar dig, .

Publicerat: 2009-11-15 16:29:40
Skriven av: A

ska du träffa sebbe o dom, isåfall kan vi ses senare? <3

Publicerat: 2009-11-15 16:30:40
Blogg eller liknande: http://oneandone.blogg.se/
Skriven av: sebbe

vad har hänt? :O <3

Publicerat: 2009-11-15 18:42:04
Skriven av: A

lite skit ... <3

Publicerat: 2009-11-15 18:48:24
Skriven av: 1lle

vad har hänt? ;o

jag finns, (a)<3

Publicerat: 2009-11-15 20:02:06
Skriven av: A

tack ille (L)

Publicerat: 2009-11-15 21:01:14
Blogg eller liknande: http://oneandone.blogg.se/

Vi älskar kommentarer:

-Vi tar endast emot seriösa kommentarer

-Var ärlig och våga säga vad du tycker

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?
E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller liknande:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0