Vi är tillbaka!

Hej allihopa!
Vi har haft ett långt uppehåll,
och för folk som undrat varför vi har haft lösenord till bloggen är det orsaken!
Nu är designen helt omgjord,
men det är dock fortfarande småsaker kvar som måste fixas.
(Som alltid)
Kom gärna med tips, det älskar vi!
Jag hoppas verkligen att alla har haft en underbar jul,
och fortsätter njuta av ledigheten,
för det tänkter iallfall jag göra! :)


Jag (Anna) kommer försöka blogga så mycket som möjligt nu under lovet...
Men Moa åker bort imorgonbitti så hon kommer nog inte hinna blogga så mycket.
Men hon hälsar till alla, och säger att hon har haft en underbar jul!
-

Jag uppdaterar senare och berättar om mina julklappar m.m,
kärlek från Anna

Kommentarer

Vi älskar kommentarer:

-Vi tar endast emot seriösa kommentarer

-Var ärlig och våga säga vad du tycker

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?
E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller liknande:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0