ss här

Hej,
snart kommer mina kära vänner Ana, Stina och Sara.
De sover här ikväll och imorgon blir det shopping!
Mellandagsrean är ju något av det bästa på året, helt klart!
I julklapp fick jag presentkort på bl.a gina tricot, h&m, the body shop och ett på allum,
och imorgon tänkte vi åka till allum...
- Shoppa, Shoppa, Shoppa!

-




Just det, en av mina absoluta favoritjulklappar var min mobil!
Det blev en Sony Ericsson W715 och jag älskar den verkligen, ♥
Trots alla dåliga recentioner den har fått så tycker jag att den har funkat bra,
men har ju inte haft den så jätte länge. :P


-


Kram från Anna  ♥

 

Kommentarer
Skriven av: din moder stina

cp knappar

Publicerat: 2009-12-27 20:32:26
Skriven av: sebbe

shoppa, shoppa, shoppa :D

Publicerat: 2009-12-28 16:20:15
Skriven av: Anna

... är något man älskar! :D

Publicerat: 2009-12-28 16:24:41
Blogg eller liknande: http://oneandone.blogg.se/

Vi älskar kommentarer:

-Vi tar endast emot seriösa kommentarer

-Var ärlig och våga säga vad du tycker

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?
E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller liknande:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0