Hemma från promenad

-Ush, jag fryser ihjäl

Hemma från en lång promenad med mamma och farfar,
haha det blev ingen pulka!
Det blir det nog senare istället, de har grymt branta backar här!
Sen blir det nog en kort runda på stan, kanske hittar något?
Det är hur mysigt som helst med all snö, men jobbigt att det är så kallt.
(Min haka domnade bort när vi var ute, kunde inte prata ordentligt!)
Jag hade med mig den lilla kameran ut, och fotade lite.
Tänkte visa några av bilderna jag tog, här på bloggen.
Det är dock väldigt segt att ladda upp bilder, men vad gör man inte för bloggen!
Btw är det skönt att Moa lever och är hemma i Göteborg! ♥
Vi har pratat massa och har många nya ideér till bloggen!



-
Kung över Nyköping, observera att mina ben inte är så korta
egentligen!

-
Nere vid hamnen, farfar berättade att det var två tjejer alldeles nyligen
som hade gått igenom isen... Undra vad folk tänker på egentligen?

-
Det är fint med snö

-
Granbarr? :p

-
Vi gick och kollade på min bror som spelada hockey, (han närmast)



Dagens outfit
-
Linne och kort cardigan (båda) från Ginatricot
Leggings från h&m
Armband från Glitter
Supermysiga strumpor som jag fick av bästa StinaTaranger

Kärlek från Anna
Kommentarer
Skriven av: marinafransson ♥

sv: tack :)

Publicerat: 2009-12-30 17:48:27
Blogg eller liknande: http://baramarina.blogg.se/
Skriven av: sebbe

(Y) 8D

Publicerat: 2009-12-30 18:24:48
Skriven av: Annastranne ♥

Du älskar mina bilder sebbe! ;)

Publicerat: 2009-12-30 18:27:31
Blogg eller liknande: http://oneandone.blogg.se/

Vi älskar kommentarer:

-Vi tar endast emot seriösa kommentarer

-Var ärlig och våga säga vad du tycker

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?
E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller liknande:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0