skridskooor idag!

någon som vet varför inte blogg.se gillar mig?!

fick inte iväg några inlägg eller bilder igår, gissa varför? ;) blogg.se ville helt enkelt inte det! haha
men jag hoppas att ni hade det lika bra som jag & att bilderna kanske kan komma ikväll?

idag blir det iaf skridskor med hela familjen & får se hur det går! vi ska åka till havet & vara borta hela dagen, ganska mysigt ändå! så det blir fotografering med min dåliga digitalkamera - JAG VILL HA EN SYSTEMKAMERA!
hoppas att det blir en födelsedags present, hihi!

i veckan vill eller ska jag också åka & titta på min anna som spelar gothia! hejaheja ;)

& nu längtar jag bara tills imorgon , då blir det spa för mig i tre dagar! hemma på fredag, men datorn får faktiskt följa med mig!

vad har ni för planer idag?

/m

Kommentarer

Vi älskar kommentarer:

-Vi tar endast emot seriösa kommentarer

-Var ärlig och våga säga vad du tycker

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?
E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller liknande:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0