kort update !

Nu har 2010 börjat & gott nytt år till alla ! ♥

Jag firade igår hemma hos mina kusiner & det var mycket folk & jätte kul ! Vi körde WII tunering & var ute o sköt raketer. Klockan fem var vi  också & tittade på  GP;s stora fyrverkeri, omg - dt var jättefint :) Min nyårsklänning hann jag inte lägg upp en bild på igår, men ja, jag hade på mig en kort, svart klänning med volanger & till det en kort bolero !

Nu är jag fortfarande hemma hos kuisnerna & ska snart åka hem till mig innan vi ska iväg på middag igen !
fulltupp! 

Hinner kanske blogga mer sedan :) Isåfall kommer en massa bilder!

pusshej /m




Kommentarer

Vi älskar kommentarer:

-Vi tar endast emot seriösa kommentarer

-Var ärlig och våga säga vad du tycker

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?
E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller liknande:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0