"Borta bra, men hemma bäst" 19.34

Hej
Det känns helt sjukt o bah,
åh hej alla åh hej bloggen!
När vi inte ens har kommit igång ordentligt ;)
Menmen, snart så smäller det (a)

Jag har varit o tränat, och precis ätit tacos framför tvn med min mamma.
Snart blir det idol, och jag försöker ringa M ... 
Men hon svarar inte, så Moa om du ser detta ring!

Imorgon blir det grönt kort kurs, tsm med Stina och Lollo.
Eftersom att vi är bäst och kommer vi få alla rätt,
kommer vi vara sjukt mycke bättre än alla andra!
(mina drömmar)

puss,
/Anna

Kommentarer
Skriven av: Anonym

TACOS E GOTT! 8D <3 jag kollar också på idol C;

Publicerat: 2009-10-23 20:02:24
Skriven av: A

Hejja! :D

Publicerat: 2009-10-27 22:48:32
Blogg eller liknande: http://oneandone.blogg.se/
Skriven av: Anonym

Hejja!

Publicerat: 2009-10-27 22:48:55

Vi älskar kommentarer:

-Vi tar endast emot seriösa kommentarer

-Var ärlig och våga säga vad du tycker

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?
E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller liknande:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0