Sjukt chill ♥

Hallo,
sjukt chill asså, kom hem för en halvtimme sen ungefär...
O nu sitter jag bara o chillar, o bloggar runt lite :)
Ska snart skriva lite på min inlämning.
Jag jobbade i bamba tsm med Sebbe, därför slutade vi tidigt!
Han välte 2 stolar på 10 sek, rekord!

Ikväll ska jag träna, underbart att träffa alla.
Hoppas också att han ger oss beröm för igår,
själv tycker jag att alla spelade helt klockrent! ♥
Match i helgen igen, mot kungälv, undra om de är bra?

Stino la till denna låten på min spotify, haha bäst!
Jag får sjuka glädjeryck av denna låten, men...
J A G  B R U K A R  I N T E  L Y S S N A  P Å  BEATLES,





Kärlek från Anna
Kommentarer
Skriven av: sebbe :D

hahahahha, men du/kanske jag vällte ju typ 30 st bestick ...>_>

Publicerat: 2009-11-02 19:36:28
Skriven av: A

Haha, det var faktiskt inte mitt fel!

Publicerat: 2009-11-04 15:11:17
Blogg eller liknande: http://oneandone.blogg.se/

Vi älskar kommentarer:

-Vi tar endast emot seriösa kommentarer

-Var ärlig och våga säga vad du tycker

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?
E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller liknande:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0