Sämst på att blogga

Hallo,
förlåt för att jag är sääämst på att blogga :)
Jag har suttit här o pluggat massa...
Efter skolan var det innebandy dm uttagning,
som jag o matte var tvuuungna o gå på!
Det gick nog inte så bra för mig, men matte var kanon som vanligt... ;)
När jag kom hem åkte jag med min älskade mamma till biblioteket,
jag hade reserverat en bok.
Sen åkte vi till allum.
Jag köpte inte så mycket, men det blev dock lite grann!
Hade tyvärr inte mina pengar med mig, dom ligger o bränner i plånboken :)
Jag köpte,

ett skärp
tunna strumpbyxor med blommor
thights i rosa&svart
vaniljdoftande ljus
(mitt rum luktar redan)
CHOKLADKALENDER! (med prinsessor)

-
Sen blev det middag på max,
hamburgare ... haha, FET MAT!

Kärlek från Anna

Kommentarer
Skriven av: Pace.

Skärpet gillas! Det är fashion. Helt klart.



/Pacemakers.

Publicerat: 2009-11-04 14:25:27
Blogg eller liknande: http://pacemakers.blogg.se/
Skriven av: AnaBanana

sjukt cool kalender, lätt att jag ska köpa en likadan (fast med spiderman)!

kram, Ana

Publicerat: 2009-11-08 10:08:48
Skriven av: A

Publicerat: 2009-11-08 10:15:52
Skriven av: A

coolt, vi älskar spiderman!

Publicerat: 2009-11-08 10:16:20
Blogg eller liknande: http://oneandone.blogg.se/

Vi älskar kommentarer:

-Vi tar endast emot seriösa kommentarer

-Var ärlig och våga säga vad du tycker

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?
E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller liknande:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0