regn !

bara regn regn regn! på min namnsdag o allt ;) (a)

ja, regnet seriöst öser ner och jag sitter inne, fryser & kollar bloggar.
bra skoldag idag , med lååång håltimma - sen so - & sist kören. där gick det bra idag & vi tränade in "staffan" men melodin är så himla svår att komma ihåg så nu är den glömd :) men övning imorrn igen iaf.
svinsprutan imorron mä , uschusch - det är läskigt !

stallet med evve idag, ska kolla p henne när hon riider . hoppa tror jag hon ska ?
jag tror att jag kommer frysa ihjäl faktiskt, hehe ...

oså är man happihappi för att det bara är två dagar kvar nu . ♥

puss /m
Kommentarer
Skriven av: evvvvvvve :D

ALLVARLIGT JAG SUGER

Publicerat: 2009-11-18 21:43:16

Vi älskar kommentarer:

-Vi tar endast emot seriösa kommentarer

-Var ärlig och våga säga vad du tycker

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?
E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller liknande:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0