Kort uppdate :)

Halloj,
som sagt så ska jag snart iväg och träna...
men jag kunde inte låta bli och sätta på datorn !
jag är helt sjukt glad, allt är bara helt underbart !
skolan var sjukt bäst, och jag har verkligen längtat efter att få träffa alla.
synd o vickan bara... hon mådde jätte dålig och det syntes på henne :(
krya på dej gumman ♥

på onsdag är det slutspel i innebandy-dm ute på hisingen,
sjukt pepp och ska kämpa gärnet!
alla önskar oss lycka till ! :)

för min del blir det mer bloggning när jag kommer hem...
kolla bloggen runt halv åtta, då har jag säkert uppdaterat.

Dagens:
T-shirt från Gina
Bolero från H&M
Jens (som dock inte syns på bilden) från BikBok
Armband från Ur&Penn (som hade sjukt dålig kvalitét och pajade)
-

Kärlek Från Anna

Kommentarer
Skriven av: sebbe

toxic girl 8D

Publicerat: 2009-11-16 15:59:37
Skriven av: A

haha, självklart :)

Publicerat: 2009-11-16 19:09:07
Blogg eller liknande: http://oneandone.blogg.se/

Vi älskar kommentarer:

-Vi tar endast emot seriösa kommentarer

-Var ärlig och våga säga vad du tycker

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?
E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller liknande:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0