imorgon då jäklar !

hejj alla söta!

tagit svinsprutan idag i skolan! det gjorde inte lika ont som jag trodde , men hela dagen har jag mått sjukt dåligt, ont i huvudet, fryst & varit allmänt trött! men ja det har varit helt okej dag iaf, övade inför julavslutningen på musiken, det gick bra eftersom jag inte hört låten innan :) sen övning kören & den bästa hittils nästan ?
men det blir många rep nu tills lucia & jul.

nu blir det stan med min lilla anna & ska kolla grejjer , shoppa ♥ - något av det roligaste ? ;) -
även fast det ösregnar så blir det nog bra, om ss kan ta sig hit utan att bli genomblöt?



dan imorgon är efterlängtad - jag dööööör!

pusssss/ moa
Kommentarer
Skriven av: Hannes

najs (Y)

Publicerat: 2009-11-19 19:38:41

Vi älskar kommentarer:

-Vi tar endast emot seriösa kommentarer

-Var ärlig och våga säga vad du tycker

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?
E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller liknande:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0