I´m so sick for my arm nananana

Sjukt ont överallt och dampar för att jag inte sett idol...
Lämnar nog datorn nån timma och bloggar mer sen,
ska ner och chilla framför teven med min söta lillebror och min kära pappa !
Ska också träna på alla låtar jag ska kunna,
speciellt "Hallelujah".

-
Såhär ser en trött och halvsjuk Anna ut på fredagskvällarna (a)
Det går tyvärr inte att lägga upp nån musik, men ni får klara er !


Blir nog stan imorgon,
igår var det ju - bad shopping day !
Men ska verkligen sova ut...
Det har jag inte gjort på flera veckor !

Ha en underbar fredagskväll mina älsklingsläsare,
puss/Anna
Kommentarer
Skriven av: hannes

det är typ jag på fredagkvällar (:

Publicerat: 2009-11-20 22:07:22
Skriven av: A

haha, kan inte tänka mej att du ser så hemsk ut? :o

Publicerat: 2009-11-20 22:08:24
Blogg eller liknande: http://oneandone.blogg.se/
Skriven av: hannes

jag ser alltid hemsk ut :O

Publicerat: 2009-11-20 22:10:24
Skriven av: A

Har din mamma inte lärt dej att man inte ska ljuga? :P

Publicerat: 2009-11-20 22:13:18
Blogg eller liknande: http://oneandone.blogg.se/
Skriven av: hannes

jag talar ju sanning? :o

Publicerat: 2009-11-20 22:17:19
Skriven av: A

Sure? :P

Publicerat: 2009-11-20 22:36:14
Blogg eller liknande: http://oneandone.blogg.se/

Vi älskar kommentarer:

-Vi tar endast emot seriösa kommentarer

-Var ärlig och våga säga vad du tycker

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?
E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller liknande:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0