Hemma, (sjuk(?))

Hallååå,
kom precis hem från Svingeln.
Jag spelade bara den första perioden...
Jag mådde jättedåligt, frös och var yr !
Matchen gick dock inte jättebra, förlust tyvärr.
Men alla var jätteduktiga, speciellt sara !
Två mål, inte dåligt tjejen ♥





Kom igen Lena - Håkan Hellström ♥



Nu ska jag lägga mej och sova,
eller så tar jag det bara lugnt med datorn i knät?
Hoppas iallafall att jag inte är sjuk,
kanske bara trött ?

Just  det, jag ska få en ny mobil och vet inte riktigt vilken...
Funderar på W595 med ed hardy design,
vad tycker alla andra? Något bra förslag?
Såhär ser den ut:

-

Kärlek från Anna

Kommentarer
Skriven av: hannes

w595 :D

Publicerat: 2009-11-22 13:19:08
Skriven av: A

Med ed hardy eller annan? :)

Publicerat: 2009-11-22 13:24:17
Blogg eller liknande: http://oneandone.blogg.se/
Skriven av: hannes

ed hardy :D

Publicerat: 2009-11-22 13:32:41
Skriven av: sebbe

DEN E ASCOOL

Publicerat: 2009-11-22 15:50:00
Skriven av: A

Erkänn, just därför jag vill ha den! :)

Publicerat: 2009-11-22 16:07:19
Blogg eller liknande: http://oneandone.blogg.se/

Vi älskar kommentarer:

-Vi tar endast emot seriösa kommentarer

-Var ärlig och våga säga vad du tycker

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?
E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller liknande:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0