gomorron :)

hade precis gjooort ett långt inlägg o sen försvinner alltihop ..

snart är det ialla falla släktkalas här hemma med tårta o mycket folk! hade velat gå på liseberg med ss men ja, vi kanske ska ses ikväll istället ? hoppas på det iaf , men jag älskar verkligen jul på liseberg & julen överhuvudtaget liksom , det är så myssss ! & nu är det inte alls långt kvar till julafton , jag längtar!

eddie ute ur idol nu med, det var bara bra tyckte jag, de andra är mycket bättre & duktigare ! men man visste ju nästan att han skulle åka , eller vad tyckte/trodde ni läsare?

nej men nu ska jag kolla the hills (jag är kär i det programmet , haha) & fixa iordning mig , ha en riktigt bra lördag så kommer ett inlägg lite senare

pussss på er ♥ / m
Kommentarer
Skriven av: Michael larsson:)

:d

Publicerat: 2009-11-14 22:25:16
Skriven av: dagge

hahah eddie va lungt den som skulle åka ut i fredags!! bara inte erik elr tove åker! (erik för att han e bäst o tove för att hon e asheet!! :D)

Publicerat: 2009-11-15 13:12:31
Skriven av: A

Eller hur, han är ju jättebra o sånt men inte i klass med de andra! ;)

Publicerat: 2009-11-15 17:51:06
Blogg eller liknande: http://oneandone.blogg.se/

Vi älskar kommentarer:

-Vi tar endast emot seriösa kommentarer

-Var ärlig och våga säga vad du tycker

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?
E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller liknande:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0