DAMPA -.-

hejj allihopa!

min dator har verkligen damp & det är därför min uppdatering har variiit så himla dålig ända sen bloggen startades! men det ska väl fixa sig o tills dess så blir det inte många inlägg från mig men när jag kan ska jag försöka blogga, för vi ska iväg o köpa en ny dator i veckan tror jag ?

helgen har iaf varit bra! rida som vanligt i fredags, men barbacka denna gg :)
lördagen var borta på typ middag & till allum en sväng sen blev det !
igår var jag på mässa -.- iinte jättekul men ah, sen blev det morfar ,,

nu är d skola igen, o btw är det spanskaprov idag & så sover ss kanske här ikväll ?

Kram
/
m
Kommentarer

Vi älskar kommentarer:

-Vi tar endast emot seriösa kommentarer

-Var ärlig och våga säga vad du tycker

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?
E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller liknande:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0