-Jag igen

Update,
jag är sjukt bra på att blogga!

Jag mår lite bättre nu, men fortfarande lite yr och ont i huvudet...
Och när jag tar smärtstillande för handen blir jag bara konstig,
och det hjälper inte för handen... Men för armen där jag tog sprutan ?
Skum medecin!


Jag har fått värsta snilleblixten, snart måste jag börja handla julklappar!
Tradition är att åka till Frölunda torg med Maja, Ana o Stina,
och det blir det såklart i år också!
Och jag ska faktiskt jobba där några söndagar också,
måste tjäna pengar :)

Sen brukar jag alltid åka in till Nordstan med Ana och hennes familj,
det har vi gjort ändå sedan vi var hur små som helst...

Det brukar bli Ullared, shoppa massa samtidigt (billigt och bra).
Hihi, jag älskar verkligen att köpa julklappar till folk,
och det är inte helt fel att få heller!

-
Puss Anna
Kommentarer

Vi älskar kommentarer:

-Vi tar endast emot seriösa kommentarer

-Var ärlig och våga säga vad du tycker

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?
E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller liknande:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0