tillbaks igen!

Hejj alla söta som läser!

Nu är jag tillbaka i Göteborg igen & jag har inte kunnat blogga eftersom jag varit bortrest sedan i söndags!
Jag har haft det jättebra men väldigt kallt & snöigt! & igår kväll had jag tänkt bomba med inlägg & bilder men eftersom tåget blev väldigt försenat så var jag inte hemma förräns jättesent!

Idag så har jag sovit länge & nu ska jag ta & ringa Evve & vi ska väl ses en stund , vemvet, vi kanske åker in till stan för att kolla det sista (?) på mellandagsrean? Jag har faktiskt varit duktig & inte shoppat så mycket, men innan tåget gick i söndags hann det bli att jag tittade inne på H&M o fick med mig tights med skinndetaljer, svarta byxor & en blus. Bilder kommer. Idag vill jag försöka hitta fina smycken, alltid bra :)

Det blev ett kort inlägg, men mer kommer ♥

puss , m !
Kommentarer
Skriven av: marinafransson ♥

sv: haha, tack :)

Publicerat: 2009-12-30 13:15:01
Blogg eller liknande: http://baramarina.blogg.se/

Vi älskar kommentarer:

-Vi tar endast emot seriösa kommentarer

-Var ärlig och våga säga vad du tycker

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?
E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller liknande:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0