Satsar alla?

Världsbäst på att blogga,
jagvet!
Hej förresten :)

Till middag fick vi kött och potatis,
det var riktigt gott!
Till efterrätt fick vi fruktsallad med vaniljglass, jag är mätt nu kan jag tala om!
Nu har vi precis kollat på "Jag ska bli stjärna".
Satsar alla så mycket?
Sportar/sjungar (m.m) man för att nå toppen, bli stjärna och berömd?
Ush, vilka hemska tankar jag får av detta asså...
Jag sportar mest för att jag älskar det?

Farfars dator är väldigt gammal och flippar då jag ska lägga in bilder,
pappa får hjälpa mig med det imorgon!
Men jag bjuder på bilder som är minst 6 år gamla, haha njut!
-
-
-


Jag satt och dunkade Håkan i bilen, här kommer han:






-

Jag skrattar åt den nya icareklamen,
Kärlek från Anna

Kommentarer

Vi älskar kommentarer:

-Vi tar endast emot seriösa kommentarer

-Var ärlig och våga säga vad du tycker

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?
E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller liknande:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0