nyårsafton idag ju!

herregud - är det verkligen nyårsafton idag? 2009 har gått oootroligt snabbt!

som vanligt är jag ganska stressad idag för det är mycket mycket som ska hinnas med!
klänningen är fixad, så nu är det håret & sminket kvar då ! tror att jag ska försöka göra lockar i håret med min platttång.

vi kom ju nyss hem från bowlingen med mina kusiner & ja, jag vann inte ;) min lilla kusin som är tre var jättegullig när han bowlade eftersom han inte ens kan hålla klotet ordentligt , aww säger jag bara!

                                   hs

gott nytt år - som kommer bli fullt av bloggning!

puss/m

Kommentarer

Vi älskar kommentarer:

-Vi tar endast emot seriösa kommentarer

-Var ärlig och våga säga vad du tycker

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?
E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller liknande:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0