Mycket dator idag

Hej,
Nu ska jag ta tjuren vid hornen och skriva ett ordentligt inlägg!
Längesedan jag gjorde det...

Jag känner att jag har suttit vid datorn alldeles för mycket idag...
Man får faktiskt väldigt ont i nacken så jag brukar stretcha ut den:
Jag sitter rak i ryggen och lutar huvudet åt först höger några sekunder,
och sen samma sak fast åt vänster (det får inte göra jätteont).
Sedan lutar jag huvudet åt höger igen men denna gången tar jag höger arm över huvudet
och drar huvudet lite försiktigt neråt, då stramar det (för mig) ordentligt i nackan.
Sedan likadant åt vänster.

Det brukar hjälpa!
Haha, dagens tips ;)

Eftersom att jag och Moa delar på bloggen,
märker man att folk ibland svarar på kommentarer i fel inlägg...
Om jag t.e.x har kommenterat någons blogg så svarar den personen på Moas inlägg,
haha man fattar ingenting om man får ett svar av någon man inte vet vem det är ;)

Imorgon åker vi uppåt lite till, till Stockholm.
Där ska vi fira nyår med några "bekanta" (jag och familjen alltså).
Det blir nog massa raketer (om jag känner min familj rätt).
Min pappa och bror var iallafall iväg igår och köpte massa,
jag gillar massa "småsmällare" m.m, that´s Anna!
Stackars katten där hemma, han hatar verkligen raketer!
Stackars liten

Det var allt för mej nu,
ha d ! Puss Anna

Kommentarer
Skriven av: marinafransson ♥

sv: haha ska fundera på d :)

Publicerat: 2009-12-30 22:28:57
Blogg eller liknande: http://baramarina.blogg.se/
Skriven av: marinafransson ♥

sv: haha, d är lungt ;) d skulle faktist vara ganska bra att börja sälja bloggdesigner, jag sparar ju till en ny kamera :dd

Publicerat: 2009-12-30 22:39:21
Blogg eller liknande: http://baramarina.blogg.se/
Skriven av: Carolin Rosman

Skicka då lite info om dej å din bloggtill min mail å döp de till dagens blogg! bifoga din header!

Publicerat: 2009-12-30 22:46:58
Blogg eller liknande: http://fotografrosman.webs.com
Skriven av: marinafransson ♥

sv. Nikon D5000 ;) Man kan vinkla skärmen och filma, haha :DDD

Publicerat: 2009-12-30 22:53:16
Blogg eller liknande: http://baramarina.blogg.se/

Vi älskar kommentarer:

-Vi tar endast emot seriösa kommentarer

-Var ärlig och våga säga vad du tycker

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?
E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller liknande:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0