Hemma från shopping

Hej på er, ♥

- hemma från shopping och flams med vännerna

Dagen började med att Stinas alarm ringde klockan åtta ...
Och det ville aldrig sluta låta!
Men vi somande om och jag vaknade precis innan mitt alarm skulle ringa,
kvart i nio.
Eftersom att jag gick och la mig lite tidigare än vissa andra orkade jag gå upp.
Bussen till Allum gick två minuter tio, och vi hann precis.
Ush va arg jag var, vi gick runt i massa affärer och jag hittade ingenting!
Men tillslut hittade jag lite kläder på gina och h&m.
Jag såg också en väska från Friis & Company som jag gärna ville köpa,
men hade dock inte så mycket pengar med mig ...
Kanske i födelsedagspresent? :)

Bilder på kläderna jag köpte kommer!
(och uppdateringar senare, såklart!)


Denna låten är sjukt fin!

Kärlek från Anna

Kommentarer
Skriven av: ana

JAG (L) MIN KJOL <3

haha sara o jag sov 4 tim (H)

jag tyckte att du o stino va psykiskt störda på vägen hem..

Publicerat: 2009-12-27 13:49:36
Skriven av: Anna

JAG <3 MIIN KJOL!

jag sov... hmm, 8 timmar :d

du är knäpp i huvudet och får INTE lägga ut filmen på facebook eller youtube :)

Publicerat: 2009-12-27 13:54:23
Blogg eller liknande: http://oneandone.blogg.se/
Skriven av: sebbe

:D

Publicerat: 2009-12-27 15:48:23
Skriven av: FLINASTINA§

dt var bäst idag (Y), vi hittade juuh en massa bra grejer :D

Publicerat: 2009-12-27 20:30:29
Skriven av: Anna

Det var underbart(som vanligt! Haha, tillslut ja :)

Publicerat: 2009-12-28 16:14:18
Blogg eller liknande: http://oneandone.blogg.se/
Skriven av: sofia

SV. Hihi. kul at du gillar den :D

Publicerat: 2009-12-30 13:32:49

Vi älskar kommentarer:

-Vi tar endast emot seriösa kommentarer

-Var ärlig och våga säga vad du tycker

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?
E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller liknande:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0