Dålig uppdatering

Hej,
och förlåt för dålig uppdatering!

Jag sov hos Stina inatt,
Amanda kom från Majorna och joinade oss!
Vi kollade The Shining, som var sååå dålig!
Teliareklamen där dockorna kommer är nästan läskigare.
Vi gick upp halv elva och åkte till stallet kvart över.
Kurre var jättebusig och sprang hela tiden,
men i slutet var han jättefin!
Mammas jobbarkompis kom och hämtade mig,
han var snäll och körde mig till träningen i Svingeln.
Det var väldigt många som tränade, och det var roligt att få träffa alla igen!
Jag är dock väldigt förkyld så jag fick ta det lugnt.

Nu sitter jag i soffan och fryser.
Oboyen är slut, ILLA!
Imorgon åker hela familjen till min farfar uppe i Nyköping.
Där stannar vi i några dagar och sen åker vi upp till Stockholm och firar nyår.
Uppdatering kan bli dålig, iallafall under dagen imorgon...
Men jag ska försöka, jag tar med mig datorn och hoppas på bra uppkoppling!

Puss, A
Kommentarer
Skriven av: marinafransson ♥

sv: haha, kul att du har kollat den ;D såg dig också tror jag.. haha :D

tack (:

Publicerat: 2009-12-28 16:31:23
Blogg eller liknande: http://baramarina.blogg.se/
Skriven av: marinafransson ♥

sv: thihi, tack :D

Publicerat: 2009-12-28 16:37:04
Blogg eller liknande: http://baramarina.blogg.se/
Skriven av: sebbe

Há det så bra i Nyköping och stockholm! c8

Publicerat: 2009-12-28 17:52:41
Skriven av: Annastranne

Jadå, du behöver inte oroa dej , det ska jag (a) ;)

Publicerat: 2009-12-28 18:03:13
Blogg eller liknande: http://oneandone.blogg.se/

Vi älskar kommentarer:

-Vi tar endast emot seriösa kommentarer

-Var ärlig och våga säga vad du tycker

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?
E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller liknande:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0