cinderella

hej allihopa !

Idag blev det mellandags shopping med evve, men allt var på väg att ta slut & allt verkade bara finnas i strl 42?
haha. Och till och med har vår kläderna kommit, iaf till h&m ! Aja, vi stannade på espresso house & drack varm choklad - det gillar vi! Sedan letade vi efter ett lipbalm som jag verkligen behöver, eller mina läppar om de inte ska gå sönder ! :(  Sedan blev det hem till morfar för att hälsa på & jag var inte hemma förräns nu ! Och det betyder inte mycket bloggning!

 Men nu ska jag iaf sätta mig & titta på a cinderella story, har sett den innan men vad jag kommer ihåg var den ganska bra & chad michael murray som är en av skådespelarna är ju inte ful? ;) haha

Imorgon är det nyårs fest med kusiner , men innan bowla med dem ! Tradition det ju !



någon som sett filmen?

hörs imorn ! kram / m
Kommentarer
Skriven av: emelie

Tack detsamma! :)

A cinderella story är riktigt bra ;) Och det stämmer, Chad Michael Murray är grymt snygg! Haha

Publicerat: 2009-12-30 21:38:17
Blogg eller liknande: http://emeliiehansson.blogg.se/
Skriven av: Sebbe

sv: tack för din medverkan =) , på torsdag kväll avslöjas finalisterna.

kramar!

Publicerat: 2009-12-30 21:58:13
Blogg eller liknande: http://lookstylish.blogg.se/
Skriven av: Moatornestig <3

Haha, hur kan man inte tycka det liksom? ;)

Publicerat: 2009-12-31 13:59:33
Blogg eller liknande: http://oneandone.blogg.se/

Vi älskar kommentarer:

-Vi tar endast emot seriösa kommentarer

-Var ärlig och våga säga vad du tycker

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?
E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller liknande:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0