btw

hejj bloggläsare ♥

det ska bli jätteroligt att börja blogga igen , för jag har verkligen saknat det !

Jag kommer inte kunna blogga på några dagar nu, för jag ska iväg & hälsa på en kompis, Michelle, där jag bodde innan jag flyttade till Göteborg. Om en timma så sitter jag på tåget dit & sedan kommer jag hem igen onsdag förmiddag tror jag! Ska fota en massa så när jag kommer hem lovar jag att det blir en massa bilder här på bloggen!

Hoppas att alla haft en bra jul & att ni fått de julklappar ni önskat er :) Jag är nöjd & har fått tofflor, morgonrock, smink, pengar, sparesa, kläder mm !

här kommer en bild från när jag var & hälsade på michelle i sommras! & förstås lika oseriös som alltid ;)

dsgihaw

vi hörs när jag kommer hem , ha d bra !

puss , m
Kommentarer

Vi älskar kommentarer:

-Vi tar endast emot seriösa kommentarer

-Var ärlig och våga säga vad du tycker

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?
E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller liknande:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0